קיבוץ סעד - שלב ב'

ריצופים וכלים סניטריים

 

 

אליאב עיצובים

החברה מובילה בתחום הקרמיקה ועיצוב הבית, עוסקת בייבוא ושיווק קרמיקה וכלים סניטריים למגוון רחב של לקוחות: אדריכלים, קבלנים, יזמים, מוסדות ציבוריים ולקוחות פרטיים שבוחרים להוסיף עוד מהקסם שאריחי הקרמיקה נותנים לחדר בבית או במשרד. כמובן, שנשמח לפגוש אתכם באולם התצוגה שלנו, בו תמצאו את מיטב המותגים המובילים בתחום, דגמים רבים של קרמיקה ופריטי יוקרה בעיצובים ייחודיים.

באולם התצוגה של אליאב עיצובים תוכלו למצוא קרמיקה לריצוף הבית, למטבח ולחדרי אמבטיה. כל אלה מגיעים במגוון עיצובים ייחודיים ובאיכות גבוהה. אולם התצוגה בנוי כך שכל מטר רבוע משטחו מהווה שטח תצוגה מרהיב – החל מהשטח החיצוני בו תתרשמו ממגוון חיפויי אבן לקירות וריצוף חוץ, ובחלקו הפנימי של האולם ובו עיצובי פנים מרהיבים.

תוכלו גם לשוטט באתרנו, לקבל רעיונות עיצוביים מגוונים, ולעיין במגוון רב של פתרונות חיפוי, ריצוף, מקלחונים, אמבטיות, חדרי אמבטיה, פסיפס וריהוט משלים שיסייעו לכם להגשים את חלומכם ליצירת עיצוב מותאם לבחירתכם.

צוות החנות של אליאב עיצובים ישמח לתת לכם מענה לכל חלום אותו תרצו להגשים בביתכם.

קישור לאתר הספק

 

 

צנרת דרום

חברת צנרת דרום היינה חברה העוסקת במסחר בתחום בקרמיקה צנרת וכלים סניטריים.

החברה נוסדה ב- 1979 במסגרת תחומי החברה מייבאת ומשווקת את המילה האחרונה בתחום ריצופי גרניט פורצלן,קרמיקה למקלחות,כלים סניטריים,ברזים ,מקלחונים,אבזרי אמבטיה,ארונות אמבטיה כיורים ,מערכות עיסוי, דקורים ופסיפסים.

מהיבואן לצרכן.

עוד בחברתנו מחלקה מיוחדת לאינסטלציה המנוהלת ע"י אנשי מקצוע מיומנים ובעלי ניסיון עשיר בתחום.

חברת צנרת דרום שואפת להגדיר מחדש את חווית הקניה ומעניקה יחס אישי וחם באמצעות מבחר רב של מוצרים במגוון הסגנונות המותאמים לטעמו האישי של כל לקוח.

בחברתנו מאמינים בשילוב של רמת שירות אישית וגבוהה ,ובחדשנות בהתאם לסטנדרטים הגבוהים ביותר.-

אנו מזמינים אותכם לבקר באולם התצוגה המרהיב והגדול בדרום.

יחד נוכל להגשים את עיצוב הבית עליו חלמתם.

לאתר האינטרנט של הספק לחץ כאן

 

דלתות פנים

דלתות אלון יבואנית דלתות פנים הגדולה בישראל, מהמפעלים המובילים באיטליה.


החברה משווקת דלתות פנים מעוצבות במגוון דגמים וסוגים. דלתות למינטו הנמכרות ביותר בישראל, דלתות צבע אפוקסי בהזמנה אישית, דלתות עמידות למים ומזיקי עץ, ועוד מגוון רחב של דלתות פנים.

 

החברה מתאימה עבור הלקוח את הדלת שבחר לפי סוג, צבע, מידה, זיגוג ופרזול. צוות נגרים מקצועי העומד לרשותה של החברה מבצע שינויים ועיצובים בדלת הבאים לידי ביטוי בזיגוג, חריצים, תוספות ניקלים ואף מידות מיוחדות.


המכשור המשוכלל בענף, המקצועיות וכוח אדם המקצועי מבטיחים ללקוח חווית קניה ומוצר איכותי בגימור מושלם. דלתות אלון הינה הרשת הגדולה בישראל של דלתות פנים מעוצבות ובעלת הפריסה הרחבה ביותר. בנוסף, עשרות זכיינים אשר מפיצים את מגוון מוצריה.

 

באולמות התצוגה ניתן להתרשם ממגוון דלתות מעוצבות ומגוון של דלתות עץ מלא, כמו גם מבחר ידיות לדלתות פנים וליווי בעזרת הצוות מקצועי אשר יתאים את כל דלת וידית לצרכיו של הלקוח. כיום, דלתות אלון הינה החברה המובילה ביבוא דלתות פנים מאיטליה והפצתם בישראל. חברתנו פונה לכל סוגי הלקוחות, החל מהלקוח הפרטי ועד לקבלני הבניין הגדולים בארץ.

 

כי על איכות ושירות לא מתפשרים!

 

הסניף המטפל בפרויקט - סניף אשקלון. כתובת: רחוב: הפנינים 17, א.ת אשקלון
טלפון: 08-8683340
שעות פתיחה: א-ה: 10:00-18:00
ו': 10:00-14:00

 

 

דלתות חוץ

 

 

 

אולם תצוגה מרכז הדלתות באשדוד. רחוב העבודה 52.

 

 

 

חלונות

 

 

עוד בקיבוץ סעד - שלב ב'